Još jedna godina darivanja kompanije dm: „Zajedno jedni za druge“

Beograd, 16. decembar 2020 – U izazovnoj 2020. godini koja nas je uvela u svet takozvane nove normalnosti i promena, iz kompanije dm drogerie markt poručuju da je humanost ostala jedina konstanta. Vođen misijom da poslovni uspesi i društvena odgovornost treba da budu ista strana medalje, drogerijski lanac, nakon finansijskih rezultata, sumira i realizovane aktivnosti koje imaju za cilj da našu zajednicu učine boljim mestom za život svih nas i generacija koje dolaze.

Prilagođavajući se neizvesnim okolnostima u kojima se našla globalna zajednica, kompanija dm ostvarila je promet od 15,6 milijardi dinara i porast od 17,7 odsto u poslovnoj 2019/20. godini. Pored novih investicija i projekata, dm je u 2020. godini učvrstio poziciju jedne od kompanija sa izraženim društvenom-odgovornim poslovanjem, nižući nove humane inicijative.

Drogerijski lanac dm od početka poslovanja pruža podršku zdravstvenim institucijama širom Srbije, dok je pomoć zdravstvu ove godine bila naročito dragocena, budući da je dm u svim zemljama u kojima posluje donirao medicinske respiratore. U novembru 2020. kompanija je donirala Institutu za javno zdravlje „Milan Jovanović Batut“ dva medicinska respiratora, anesteziološka ventilatora Primus, nemačkog proizvođača Dreger, ukupne vrednosti od 36.000 evra, s ciljem da doprinese borbi protiv virusa korona, ali i da olakša oporavak hroničnim bolesnicima koji se leče u zdravstvenim ustanovama širom zemlje.

Svoju poslovnu vodilju „Zajedno jedni za druge“ dm je nastavio da potvrđuje i prilikom svakog otvaranja novih i preuređenja postojećih drogerija kada donira deo prometa zdravstvenim i obrazovnim institucijama kroz tradicionalni humanitarni sat. Samo tokom ove godine kompanija je na ovaj način prikupila više od 3,5 miliona dinara koji su raspoređeni različitim ustanovama u vidu robe i kupovine neophodne opreme.

Još jedna aktivnost koja prerasta u tradiciju jeste davanje novog značenja Crnom petku pod sloganom „Giving is the new black“, kada kompanija dm umesto ponude popusta tog dana donira pet odsto celokupnog prometa u humanitarne svrhe. Tako je dm i ovog poslednjeg petka u novembru, dok su izlozi prodavnica širom sveta pozivali na vrtoglave popuste, usmerio 3.000.000 dinara narodnim kuhinjama Crvenog krsta Srbije, a slična akcija sprovedena je i u drugim zemljama dm koncerna.

Pored toga, dm je donirao robu u vrednosti od 1.750.000 dinara koja je, između ostalih, upućena Sigurnoj kući u Beogradu, Udruženju „Nada za životinje – Riska“, kao i Opštoj bolnici u Novom Pazaru u vidu maski, rukavica i dezinfekcionih sredstava.

Na polju zdravstva, drogerijski lanac svakog novembra, u okviru kampanje dMovember, podseća na važnost uroloških pregleda i samopregleda kao ključne prevencije kobnih muških bolesti koje se najčešće javljaju bez ikakvih simptoma, kao što su rak prostate i rak testisa. Pored niza edukativnih aktivnosti, dm je u okviru ove kampanje opredelio 490.800 dinara Klinici za urologiju u Novom Sadu za obezbeđenje prateće medicinske opreme koja je neophodna za detektovanje ovih bolesti.

Kao kompanija koja svaki segment poslovanja boji u zeleno, dm od 2019. godine, u saradnji sa Adria Media Groupom i institucionalnim partnerima, sprovodi projekat „Zasadi drvo“ koji ima za cilj stvaranje zdravije budućnosti. Na samom početku projekat je zabeležio istorijski rekord u našoj zemlji kada je u samo jednom danu posađena čak 51.000 sadnica, dok je za novu sezonu postavljen novi cilj koji uključuje pošumljavanje na više od 100 lokacija širom Srbije.

Poslednje tri godine dm podržava akciju „Čepom do osmeha“ koja ima za cilj obezbeđivanje pomagala deci s invaliditetom i smetnjama u razvoju širom Srbije. Za njih je, zahvaljujući saradnji kompanija dm drogerie markt, Loreal (brend Garnier) i Udruženja „Čepom do osmeha“, kao i podršci kupaca, kroz sve dm prodajne objekte prikupljeno čak 63 tone plastičnih čepova i time obezbeđeno 1,4 miliona dinara za nabavku 54 pomagala.

Još od davne 1973. godine, kada je osnovan, dm ima jedan princip: „Čovek u centru poslovanja“. Do dana današnjeg ova vodilja ostala je ista, zbog čega će drogerijski lanac nastaviti da bude oslonac zajednice u godinama koje dolaze, ali i motivacija drugim kompanijama i pojedincima da čine dobra dela koja pokreću svet.

dm donirao respiratore u vrednosti od 36.000 evra

Beograd, 20. 11. 2020. – Kompanija dm drogerie markt donirala je dva medicinska respiratora ukupne vrednosti od 36.000 evra Institutu za javno zdravlje „Milan Jovanović Batut“ s ciljem da doprinese borbi protiv virusa korona, ali i da olakša oporavak hroničnim bolesnicima koji se leče u zdravstvenim ustanovama širom naše zemlje.

Na nivou čitave dm Grupe donirano je ukupno 15 takvih respiratora, a kako ističu iz najvećeg drogerijskog lanca u Evropi, dm nastavlja da bude saveznik zajednice na putu ka bezbednijoj i zdravijoj budućnosti.

„Naš dm poznat je široj javnosti kao kompanija koja je istinski zasnovana na principima društvene odgovornosti. Paralelno s uspešnim rezultatima koje nižemo iz godine u godinu, svakodnevno ulažemo u zajednicu u kojoj poslujemo. To nije samo naš gest zahvalnosti ili puka obaveza već zaista odgovornost da, kao veliki učesnik na tržištu, doprinesemo boljitku života ljudi u našoj zemlji. U trenucima kada smo kao društvo suočeni s velikim izazovima koje nameće globalna pandemija, neophodna je solidarnost svih nas da izađemo kao pobednici iz ove bitke. Zadovoljstvo nam je što na tom putu možemo da budemo saveznici našem zdravstvu na čijim je plećima trenutno celo naše društvo. Nadamo se da će dva medicinska respiratora – anesteziološka ventilatora Primus, nemačkog proizvođača Dreger koje doniramo, pomoći u ovoj borbi, ali i da će olakšati lečenje pacijentima s hroničnim bolestima, na koje takođe ne smemo da zaboravimo“, poručili su iz dm-a.

Kompanija dm drogerie markt nedavno je obeležila 16. godinu poslovanja u Srbiji s ostvarenim prometom od 15,6 milijardi dinara, što predstavlja porast od 17,7 odsto, dok je na nivou dm grupe u Evropi ostvaren promet od 11,5 milijardi evra. Pored uspešnih finansijskih rezultata, kompanija je realizovala niz društveno-odgovornih aktivnosti s ciljem da doprinese unapređenju uslova različitih zdravstvenih i obrazovnih ustanova, ali i poboljšanju kvaliteta života socijalno ugroženih kategorija stanovništva.

ZAPOSLENI dm-a SA PONOSOM NASTAVLJAJU PROJEKAT ZASADI DRVO!


Kompanija dm ove godine sa ponosom nastavlja projekat Zasadi drvo! Zaposleni kompanije, ove, kao i prošle godine nesebično daju svoj doprinos akciji pošumljavanja širom naše zemlje. U oktobru smo učestvovali u sakupljanu neverovatnih 878 kg semena hrasta, dok smo sadnice sadili na teritoriji Rudnika, Ivanjice, Vranja. Dobre atmosfere i zabave nije manjkalo, a sve uz maksimalno poštovanje epidemioloških i bezbednosnih mera. Osećaj ispunjenosti u svakome ko je učestovao ne jenjava! Zajedno jedni za druge, zajedno za našu zemlju i planetu!

dm i Blic Žena podržavaju različitost, samopouzdanje i dame našeg društva!


Kao jednu od integralnih vrednosti naše kompanije, dm slavi i podržava različitost kao vrednost koja nas uči poštovanju, toleranciji, lepoti. Kroz podršku akciji Blic Žene obraćamo se damama našeg društva porukom da su savršene baš takve kakve jesu, u svim svojim različitostima. Upravo u slavu te različitosti, tri žene su ispričale svoje realne životne priče:

Marija Matić (24), devojka iz Kosjerića, je usled zlokobnog tumora ostala bez noge kad je bila tinejdžerka. Danas, nakon operacije i ponovnog učenja da hoda, živi, studira i radi u Beogradu. Komšije s Voždovca su već navikle na njen osmeh, neukrotivu kosu i protezu ukrašenu cirkonima i tetovažama, posebno oni koji koriste gradski prevoz kojim se ide od studentskog doma "Mika Mitrović" do Filološkog fakulteta, čiji je redovni student, sada već, završne godine. Pored toga, radi u jednom kol-centru, izlazi i vodi aktivan život, baš kao njeni vršnjaci.

Milica Ćirić (31) iz Novog Sada svim srcem je stremila samo jednom cilju – da postane novinarka, iako je slepa gotovo od rođenja. To što je slepa gotovo od samog rođenja nije je sprečilo da završi prvo gimnaziju, potom i dva fakulteta, da bi danas bila jedan od najzapaženijih mladih novinara u redakciji novosadskog “Dnevnika”.

Bojana Marković (42), predsednica Udruženja za borbu protiv dijabetesa Grada Beograda „Plavi krug“, lepa je, uspešna, nasmejana i nadasve hrabra devojka s misijom da pomaže drugima. Kroz život ide čvrstim korakom i nikada se ne žali iako je još kao devojčica obolela od vitiliga, a potom i od dijabetesa. Vitiligo, autoimuno oboljenje usled kojeg koža gubi pigment i postaje osetljivija, Bojana je dobila kada je imala samo devet godina, a dijabetes je stigao dve godine kasnije. Često voli da se našali sa svojim vitligom pa kaže: „Mi s belim flekicama smo baš posebni jer se razlikujemo od ostalih.“

Kroz podršku kampanjama koje se obraćaju ženama, savršenim u svojim nesavršenostima, onima koje vole sebe takve kakve jesu i koje prihvataju sve svoje nedostatke i vrline, dm je zajedno sa Blic Ženom poslao jaku poruku - Lepota dolazi iznutra, a unutrašnji mir i zadovoljstvo su pokretači i inicijatori velikih dela.

Kompanija dm u borbi za zdravlje muškaraca:

Donacija od 500.000 dinara Klinici za urologiju u Novom Sadu

Beograd, 30. 11. 2020. - Kompanija dm drogerie markt donirala je 500.000 dinara Klinici za urologiju u Novom Sadu za obezbeđenje medicinske opreme koja je neophodna u detektovanju kobnih bolesti od kojih pati muška populacija.

Ovaj humani gest deo je sada već tradicionalne kampanje dMovember koju kompanija dm sprovodi treću godinu zaredom sa ciljem da ukaže na značaj borbe protiv bolesti prevashodno vezanih za mušku populaciju, u prvom redu raka prostate i raka testisa, kao i na neophodnost uroloških pregleda i samopregleda kao njihove najvažnije prevencije.

Mnoge od ovih podmuklih bolesti mogu se razviti bez ikakvih simptoma, zbog čega su urološki pregledi, kao i samopregledi najvažnija prevencija tih boljki kod svakog muškarca. Ohrabrujuće je da su ova oboljenja, uključujući rak prostate koji je jedan od najsmrtonosnijih kancera, izlečiva u većini slučajeva – ali ako se otkriju na vreme. Zbog toga već treću godinu zaredom nastavljamo da pružamo podršku u borbi protiv ovih opakih bolesti od kojih pati značajan broj muškaraca u našoj zemlji i svetu, ali i da doprinosimo podizanju svesti šire populacije o krucijalnoj ulozi prevencije ovog problema“, izjavio je Branko Basar, član uprave dm Srbija i dm Severna Makedonija.

Prema poslednjim statističkim podacima, rak prostate drugi je najsmrtonosniji kancer kod muškaraca u Srbiji, odmah posle raka pluća. Godišnje od ove podmukle bolesti oboli 2.800 muškaraca u našoj zemlji, a premine njih 900. Ova zloćudna bolest može se pojaviti bez ikakvih simptoma, te su urološki pregledi, kao i samopregledi, ključna prevencija.

Kampanja Movember koju sprovodi dm inspirisana je istoimenim globalnim pokretom nastalim u Australiji tokom kojeg muškarci u novembru mesecu puštaju svoje brkove i bradu kako bi upozorili na važnost borbe protiv bolesti od kojih prevashodno pate muškarci. Tako je dm brojne aktivnosti u ovom mesecu obojio sličnim simbolima sa ciljem da dodatno motiviše muškarce da više brinu o sebi i svom zdravlju, kao i da makar delom utiče na podizanje svesti o značaju preventivnih pregleda.

Donacija dm-a životinjskom azilu Riska - nada za životinje!


Humanost je jedna od karakteristika po kojoj je dm prepoznatljiv, a ujedno i ona na koju su njeni zaposleni najviše ponosni. Pored donacija koje upućuje svojim sugrađanima, dm misli i na naše krznene prijatelje i njihove potrebe. Jedna od donacija koju smo im namenili otišla je azilu za životinje Riska, a bila je puna preukusnih Dein Bestes proizvoda.Kuce i mace su uživale u kvalitetnom obroku, a zaposleni koji su ispred dm-a realizovali donaciju u nesebičnoj ljubavi i čistoj radosti koju samo životinje znaju da pruže.

Kompanija dm drogerie markt dobitnik specijalne VIRTUS nagrade za filantropiju - treća nagrada za dm inkubator!


Beograd, 12. maj 2020. – Zahvaljujući projektu dm inkubator koji je sprovela u protekloj godini, kompanija dm drogerie markt dobitnik je Specijalne nagrade za najinovativniji projekat na konkursu VIRTUS nagrada za filantropiju koji je raspisala Trag fondacija, a za koju je nominovana od strane fondacija Fond B92 i Catalyst Balkans. Zahvaljujući projektu dm inkubator, kompanija dm drogerie markt dobitnik je još dva prestižna priznanja - Nacionalne nagrade Privredne komore Srbije za društveno odgovorno poslovanje „Đorđe Vajfert“ i Priznanja za razvoj lokalnog preduzetništva dodeljenog od strane Srpske asocijacije menadžera.

Kroz projekat dm inkubator koji je kompanija dm pokrenula sa partnerima, USAID-ovim Projektom za konkurentnu privredu, Razvojnom agencijom Srbije, Nacionalnim udruženjem za razvoj organske proizvodnje Serbia Organica i Fakultetom primenjenih umetnosti, pružena je jedinstvena prilika domaćim preduzećima i start-up kompanijama da svoje inovativne proizvode, ponude lokalnom tržištu u okviru najvećeg drogerijskog lanca u Evropi. U sklopu projekta 18 domaćih proizvođača razvilo je 57 inovativnih proizvoda uz sveobuhvatnu pomoć profesionalaca i mentora iz oblasti prehrane, kozmetologije, asortimana, dizajna i marketinga. Tako se njihovi ekskluzivni proizvodi iz segmenta hrane i iz segmenta kozmetike za negu i lepotu danas nalaze na policama svih 100 dm drogerija u zemlji. U okviru dm asortimana koji broji oko 14.000 proizvoda, preko 1000 proizvoda je proizvedeno u Srbiji.

Izgrađena na temeljima društvene odgovornosti, kompanija dm drogerie markt od početka poslovanja u Srbiji pruža kontinuiranu podršku zajednici sa ciljem da doprinese društveno ekonomskom razvoju i unapređenju kvaliteta života, kao i da obezbedi pomoć najugroženijim kategorijama stanovništva. Pored toga, kompanija je tokom prethodnog perioda realizovala i brojne kampanje koje imaju za cilj podizanje ekološke svesti građana i zaštitu okoline kako bi se sredina u kojoj živimo očuvala za buduće generacije.
Top